U komt voor goede hulp en begeleiding. Die willen wij graag bieden. Onze logepedist doet er alles aan goede zorg te verlenen en alles zorgvuldig te organiseren. Mocht u als cliënt onverhoopt toch
niet tevreden zijn, dan is het belangrijk dat te bespreken. We zoeken samen naar een oplossing. Onze logopedist heeft elke sessie ruimte voor een evaluatie of kan met u desgewenst een aparte afspraak maken. U kunt ook per e-mail of schriftleijk een klacht indienen, zie de mogelijkheden op onze contactpagina.
Biedt het gesprek met onze logopedist geen of niet voldoende oplossing? Of is er een goede reden om geen gesprek
aan te willen gaan? Dan kunt u gebruik maken van onze klachtenprocedure. Onze praktijk is aangesloten bij de Klachten- en geschillenregeling
Paramedici. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal uw klacht dan in behandeling nemen. Meer over de klachtenregeling, leest u in onderstaande folder.
Folder klachtenregeling